(ANKARA) – DEM Parti Grup Başkanvekili Gülistan Kılıç Koçyiğit, TBMM’de yaşanan kavgaya ilişkin, “Adalet, demokrasi ve eşitlik mücadelemiz, her türlü zorluğa rağmen kararlılıkla devam edecektir” dedi.
TBMM’nin olağanüstü toplantısında AK Parti İzmir Milletvekili Alpay Özalan’ın TİP İstanbul Milletvekili Ahmet Şık’ı darp etmesiyle başlayan kavgada, DEM Parti Grup Başkanvekili Gülistan Kılıç Koçyiğit’in kaşı açılmıştı. TBMM’de yaşanan kavgaya ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yapan Koçyiğit, şu ifadeleri kullandı:
“Dün, TBMM Genel Kurulu’nda yaşanan saldırının ardından, desteğini ve dayanışmasını eksik etmeyen herkese gönülden teşekkür ediyorum. Hak ve özgürlük mücadelesinde karşılaştığımız zorbalık her alanda kendini vahşice gösterirken, dayanışmamız bizi umutlu ve güçlü kılmaya devam ediyor. Bu süreçte yanımda olan tüm yol arkadaşlarıma ve halkımıza minnettarım. Adalet, demokrasi ve eşitlik mücadelemiz, her türlü zorluğa rağmen kararlılıkla devam edecektir.”
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Oyuncu Koltukları
8855 kez okundu
3
Roxx Signature modern ve zamansız tasarımları bir araya getiriyor
4115 kez okundu
4
Ortopodoloji İle Diyabetik Ayak Yarası Tedavisi
2538 kez okundu
5
Aradığınız Tüm AÖF Sınav Soruları ve Canlı Açıköğretim Forumu Burada
2284 kez okundu